هفت راه جذب لينك‌ هاي ورودي يك ‌سويه
نوشته شده توسط : E-Commerce

همه ما از اين مطلب آگاهيم كه لينك‌هاي ورودي به سايت نقش مهمي در افزايش رتبه‌ي سايت در موتورهاي جستجو دارند. همچنين با اين روش مي‌توانيم بازديدكنندگان بيشتتري را به سايت خود جذب كنيم. چگونه مي‌توانيم لينك‌هاي ورودي يك‌سويه داشته‌باشيم؟ راه‌هاي بي‌شمار براي اين كار وجود دارد؛ من در اين مقاله 7 روش مهم و مؤثر را در نظر گرفته‌ام.
حتماً اطلاع داريد كه مبادله‌ي لينك متداول‌ترين راه براي جذب لينك از سايت‌هاي مختلف است. به اين ترتيب شما بايد از يك لينك دو طرفه‌ استفاده كنيد. در اين مقاله راه‌هاي جذب لينك را، بدون اختصاص لينك برگشتي، بررسي مي‌كنيم. در واقع هدف ما اين است که قراردادن لينک به سايت خود را براي مديران ساير وب سايت ها آنقدر جذاب کنيم که مجبور نباشيم در ازاياين کار، ما نيز به سايت آنها لينک بدهيم. البته هميشه توجه داشته باشيد که ارتباط هاي دوطرفه است که باعث گسترش اينترنت تا اين حد شده و نمي توان توقع داشت که اين راه کارها، هميشه لازم و يا کارساز باشند چرا که اگر چنين بود، همه دلشان مي خواهد که بقيه به سايت آنها ارتباط يک طرفه برقرار کنند که اين امر کاملا غير ممکن است.


و اين هم 7 روش جذب لينك‌هاي ورودي يك‌ سويه:


1. محتوا
وب‌سايت خود را از مقالات و مطالب مفيد و با ارزش پر كنيد؛ به اين ترتيب مي‌توانيد لينك‌هاي ورودي بي‌شماري جذب‌ كنيد. با داشتن مطالب سودمند، طبيعي است كه صاحبان سايت‌ها لينك سايت خود را در اختيار شما بگذارند. زيرا مطالب سايت شما براي آنها ارزشمند است.
برخي از روش‌هاي مربوطه عبارتند از: مقالات رايگان، ابزارهاي جديد، نكات روز و ارايه‌ي منابع مرتبط با سايت. هم‌چنين مي‌توانيد در سايت ‌خود بلاگ داشته باشيد و مطالب آن را به طور مرتب به روز كنيد.


2. اظهار نظرهاي بازديدكنندگان
امروزه سايت‌ها اظهارنظرهاي مثبت بازديدكنندگان و مشتريان تجاري خود را در سايت خود قرار مي‌دهند. با مبادله‌ي اين نظريات اين سايت‌ها غالباً يك لينك برگشتي به سايت شما اختصاص مي‌دهند.
مي‌توانيد با مشاهده‌ي يك سايت با مطالب خارق‌العاده يا به هنگام رضايت از يك معامله‌ي شغلي، پيام‌هاي تشكر و تعريف به آن سايت بفرستيد. اگر آنها پيام شما را منتشركنند، لينكي هم به سايت شما مي‌فرستند. در صورت ادامه‌ي اين كار در مدت كوتاهي تعداد اين لينك‌ها به شكل قابل توجهي افزايش مي‌يابد.

3. دايركتوري‌هاي
On Line
دايركتوري‌هاي بي‌شماري هستند كه لينك سايت‌ها را در ليست خود قرار مي‌دهند. اين يك روش سودمند براي جذب لينك‌هاي يك ‌سويه است. بيشتر دايركتوري‌هاي مشهور يا در ازاي مبلغي پول نام سايت شما در ليست خود قرار مي‌دهند و يا يك لينك برگشتي در دايركتوري ايجاد مي‌كنند. در صورت تمايل مي‌توانيد لينك خود را در اختيار آنها قرار داده يا مبلغ را پرداخت كنيد. البته دايركتوري‌هاي زيادي وجود دارند كه بدون هيچ درخواستي سايت شما را ثبت مي‌كنند.
كافي است دايركتوري‌هايي با خدمات رايگان بيابيد؛ به اين ترتيب لينك‌هاي ورودي يك‌سويه را در سايت خود خواهيد داشت. مي‌توانيد در
http://www.Directory-Pages.com  چند دايركتوري و هم‌چنين اطلاعاتي درباره‌ي شرايط پذيرش در دايركتوري‌ها بيابيد. چندين وب سايت ايراني هم وجود دارند که شما ميتوانيد بصورت رايگان سايـت خود را در آنها ثبت کنيد:

 

www.iranece.com

 

 

www.persialinx.com

 

 

www.hotclassify.com

 

 

www.journalbiz.com

 

 

www.shopiran.ir

 



4. مقاله
نگارش مقاله يكي از بهترين راه‌هاي جذب لينك‌هاي يك‌سويه است. صاحبان سايت‌ها اغلب به دنبال محتواي مفيد براي سايت و مجلات الكترونيكي خود هستند. مي‌توانيد با نوشتن مقاله نيازهاي سايت‌ها، مجلات الكترونيكي و دايركتوري‌ها را بر‌آورده كنيد.
هم‌چنين مي‌توانيد در انتهاي مقاله به طور خلاصه درباره‌ي سايت و فعاليت‌هاي شغلي خود توضيح داده، آن را با لينك سايت خود همراه كنيد. با استفاده از اين روش سيل لينك‌هاي يك‌ سويه به سايت شما سرازير مي‌شود.

5. كتاب الكترونيكي(
E-Book) رايگان
مي‌توانيد اين كتاب‌ها را با لينك‌هاي يك‌سويه مبادله كنيد و يا لينك‌هايي را به سايت خود در آن قرار دهيد. گنجاندن اين لينك‌ها در
E-Book ها ترافيك سايت را افزايش‌ مي‌دهد. حتماً فكر مي‌كنيد اين كار از عهده‌ي شما بر نمي‌آيد. منظور من هم توليد کتاب الکترونيکي با كار طاقت فرساي نوشتن نيست؛ كافي است مجموعه‌اي از مقالات مورد علاقه و منابع مرتبط با سايت خود را جمع‌آوري كنيد و آنها را ويرايش کرده و بصورت يک فايل PDF در آوريد. يک نام خوب و يک طرح جلد جذاب هم طراحي کنيد . کتاب الکترونيکي شما آماده خواهد بود. جذابيت هرچه بيش‌تر اين مطالب مساوي است با لينك‌هاي بيش‌تر.

6. بلاگ
به چند روش مي‌توانيد از بلاگ استفاده كنيد. اولين راه،ايجاد يك بلاگ در وب‌سايت و به روز كردن دايمي آن است. بلاگ‌ها غالباً به دليل داشتن مطالب جديد بازديدكنندگان زيادي دارند.
دومين راه جذب لينك‌هاي يك‌سويه به سايت، پيوستن به دايركتوري بلاگ‌ها است. درست مانند دايركتوري‌هاي سايت‌ها، دايركتوري‌هاي بلاگ بي‌شماري در شبكه‌ي اينترنتي وجود دارد كه حاضرند بلاگ شما را ثبت كنند. مي‌توانيد در سايت گوگل "
blog directory" را جستجو كنيد.
سومين روش، ايجاد بلاگ در محلي غير از سايت خود است. سپس بايد لينكي از اين بلاگ در سايت خود بگذاريد. حال مي‌توانيد بلاگ خود را در دايركتوري ثبت كرده، رتبه‌ي خود را به ازاي اين صفحه‌ي اضافه و افزايش بينندگان بالا ببريد.

7. دايركتوري رايگان مقالات
در سايت خود يك دايركتوري مقاله ايجاد كرده،در ازاي تبادل يك لينك برگشتي، به باز‌ديدكنندگان خود اجازه دهيد مقالات خود را در اين بخش قرار دهند. به اين ترتيب علاوه بر لينك‌هاي يك‌سويه، مطالب زيادي در سايت خود خواهيد داشت.

حالا شما 7 روش جذب لينك‌هاي يك ‌سويه‌ را در اختيار داريد. مي‌توانيد از همين حالا شروع كنيد؛ خواهيد ديد در يك چشم به ‌هم ‌زدن با افزايش لينك‌ها ترافيك و رتبه‌ي سايت شما زياد مي‌شود.

 

براي در يافت متن کامل تمام مطالب در خبرنامه عضو شويد

 




:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , هفت راه جذب لينك , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: